Skip to content
+30 6944-909-493

AIMING TO POSITIVE COMMUNICATION

Περιγράφοντας τι θέλετε, αντί για αυτό που δεν θέλετε, μετατοπίζετε τη δυναμική της γλώσσας σε κάτι πραγματοποιήσιμο. Οι περισσότεροι άνθρωποι συνήθως λένε περισσότερα από τα απαραίτητα, όταν δεν έχουν προγραμματίσει μια περιγραφή εκ των προτέρων. Είναι εξαιρετικά χρήσιμο να το θυμάστε όταν ανεβάζετε νέα στο blog σας. Πιστεύω, επίσης, ότι η επικοινωνία με πιθανούς πελάτες είτε μέσω εντύπων ή της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι αξιόπιστη και ειλικρινής.

Οι πελάτες θα υποστηρίξουν την επιχείρησή σας. Είναι επίσης πολύ σημαντικό να δοθεί συνέχεια μετά από ένα newsletter ή ένα σχόλιο στο προφίλ της εταιρείας σας. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε ευγένεια και υπομονή με την πρόθεση να καταλάβετε τι χρειάζεται ο πελάτης σας. Τέλος, κάτι που θεωρούμε πολύ σημαντικό, μη διστάζετε να ζητάτε τη γνώμη των πελατών και φίλων σας προκειμένου να έχετε μια πιο σφαιρική άποψη για την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας και των αναρτήσεών σας.